Sessans-Life

Direktlänk till inlägg 10 februari 2013

Jag har nt kunnat

Av Just Smile - 10 februari 2013 01:38

Heej!   

Jag har nt kunnat skriva idag med tanke på att jag varit med några vänner i några timmar.   

Så att ni vet de.

Sedan kollade vi på Mello

(Vem hejar ni än sålänge? C;)

Jag hejar än sålänge på Yohio, han är riktigt duktig och talangfull.

Medan vi tittade på Mello, så vägrade min lillebror att sova  (Han skulle sova då!) så han skrek lite först sedan va han tyst och stod och dansade i sängen, haha <33  -->  xD

Jag hoppas att bi har haft det bra!   


Så skriver jag mer imon hej då!  ((:


Natti Natti     



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Just Smile - 20 maj 2013 20:26

Jag har vart riktigt hemsk på att uppdatera bloggen, och jag e ledsen för de.. Och jag e väl ingen intressant person heller... Jag slutar blogga, så efter detta inlägget kmr INGET läggas ut igen...herrå ...   ...

Av Just Smile - 9 april 2013 17:30

Jag spelar just nu The Sims 3 c: Min Familj består av: Mamma: Elena Dark Pappa: Jake Dark Småbarn/son: Hampus Dark Bebis/son: Justin Dark Bebis/son: Alex Dark Bebis/Dotter: Lizzy Dark   Jepp... Lizzy, Justin och Alwx e trillingar xP...

Av Just Smile - 23 mars 2013 19:42

Jag är ledsen, jag har haft mkt att tänka på.    Vi har väldigt mkt prov nu, och jag har precis börjat med en sak. Jag tänker börja skriva typ en "saga" elr vad man ska kalla det, typ en bok, som nt kommer komma ut, som finns i min dator. De...

:c

Av Just Smile - 25 februari 2013 22:24

Jag drog ut en tand idag innan, det gjorde nt ont..iaf nt tills efteråt. Det känns jättekonstigt. Jag ska dra ut 3 st till och sedan få tandställning... Mina tänder sitter lite tajt så.. Jaja iaf, annars har det nt hänt så mkt. Syrran fylle...

Av Just Smile - 23 februari 2013 22:37

Jag vet nt om jag är den ända med denna åsikten, men mello har blivit mkt sämre. Jag tycker nt att sångerna är så bra det här året, men jag tycker Ulrik var bra ikväll C: Tack Ulrik för att du räddade kvällen :) Tycker ni att Mello är bra i år?...

Presentation

Heej!
Välkommen till min lilla blogg! (:

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards