Sessans-Life

Alla inlägg den 31 december 2012

Av Just Smile - 31 december 2012 17:57

Okej jag blir  arg nu

Ni vet 1D?

Jag läste precis att det är en massa som sagt till Niall att han  inte hör hemma i bandet

Och att han blir utanför på en massa kort, att en massa säger till honom att gå iväg

Blir så himla arg!

Han har känslor!

Han är snäll, rolig, söt osv

STOP HATING NIALL!

Han har inte gjort något dumt!

OCH hur kan man hata honom?

Elr HUR kan man hata någon man inte ens känner!?

Till er hatare: SLUTA!, annars kan ni börja gräva era egna gravar!   


Han börjar ju för *** gråta, han är en människa med känslor!

Hur skulle du ha känt dig i hans situation??

Lägg ner, bara lägg ner

Och om du nu inte gillar honom, så behöver du väl inte säga något?!

Sluta vara hjärtlösa och börja visa respekt!

Om ni hatare nu ens vet vad ordet respekt betyder! -__-


Bye!   

Av Just Smile - 31 december 2012 17:43

Kollade precis tempen, vet ni vad?

Jag har feber! x(

Jaha, vilket bra nyårs firande det blir för mig

Ligger nu i sängen och bloggar, kollar när pewdie gör bort sig, haha    

Han försöker dansa men, ja, hehe

Ibland kanske det går rätt bra men men


Bye!!     


P.S

Om du nu ville se hur DUKTIG han är...

Kolla här:




Av Just Smile - 31 december 2012 12:26

Bra timing elr hur?

Men iaf, idag är det ju nyår

Yay!      

Brukar ni göra nåt speciellt på nyår?

Kommentera om du vill berätta vad du gör



Bye!    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Heej!
Välkommen till min lilla blogg! (:

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards