Sessans-Life

Alla inlägg den 1 januari 2013

Av Just Smile - 1 januari 2013 21:15

Jag har inte sovit riktigt på några dagar nu så jag ska lägga mig lite tidigare än vanligt (:

Natti natti mina underbara läsare! (:


Sov Gott!     

Av Just Smile - 1 januari 2013 20:00

Varför?

Många mobbare mobbar andra för att dem själva mår dåligt över något

Men då tycker jag att dem ska göra något, gå till en kurator elr psykolog och lämna dem som de mobbar ifred

Många blir så mobbade att dem tar livet, gör alltså självmord, bara för att dem mår så dåligt

För att vissa människor är så hjärtlösa och elaka att dem inte bryr sig ett ända litet knyst om andras känslor


Som tex Amanda Todd, hon blev inte mer än 15 år,  15 år  bara för att hon råkade göra 1-2 misstag!

Och sedan även efter att hon tagit livet av sig så fortsatte dem, de slutade inte utan försatte kommentera dumma saker om henne!

Dumma saker som "Bra att hon tog livet av sig"

Hon sa i en video att hon inte hade någon, men att hon verkligen behöver det

Hade jag varit på den skolan, hon gick på innan hon dog skulle jag vara där, ta hand om henne, hjälpa henne och trösta henne, det skulle inte spela någon roll ifall dem började mobbade mig då också, elr om dem bad mig välja mellan henne 0ch dem, jag skulle hellre vara vän med en snäll tjej som bara råkade göra ett misstag än flera jävlar som gör hur många dumma saker som helst

Hon började ju för f*n med droger och skära sig själv!

Jag avskyr mobbing och får lust att...jag vet inte var jag ska börja

Sluta j*vla mobbare och skaffa hjälp för helvete!

Började nästan gråta när jag hörde om Amanda!

(Gråter nt så ofta)


Jag skulle kunna skriva  hur långt som helst men jag ska inte det, för ni skulle inte orka läsa det

Tack för att ni tog er tid och läste detta!

Jag vet att man inte ska bry som om saker som man endå inte kan göra något åt men jag är en sådan människa som bryr sig vare sig man kan hjälpa elr inte

Vill du se henne's video?

 https://www.youtube.com/watch?v=vOHXGNx-E7E

 


Bye!     



Av Just Smile - 1 januari 2013 00:05

Nu är 2012 över

Själv tycker jag att året har gått snabbt

Jag hoppas att ni får ett bra år

Gott nytt år!! ;D


Bye!     

Presentation

Heej!
Välkommen till min lilla blogg! (:

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards