Sessans-Life

Alla inlägg den 12 januari 2013

Av Just Smile - 12 januari 2013 23:49

Hur är det med er? 

Hoppas att ni har det bra.





Hemma hos oss har vi precis städat bort alla julsaker, har ni gjort det ännu?

                             

Hjälpte min lillasyster med håret innan, vi hade fått en ny locktång

En sak bara, om du ska platta, våffla, locka osv ditt hår med en tång, va noga med att använda en värmeskydds spray eftersom att använda en locktång elr nån annan är som att  fixa håret med ett strykjärn   

Och gör det inte varje dag, det är som att färga håret, gör man det för ofta så förstör man håret, och då känns det som sandpapper, det är bara att fråga min kusin, hon färgar håret ungefär 12 ggr varje år   


Ska baka kärleksmums imon, vill ni att jag ska skriva in receptet på bloggen?

Om ni är som jag och älskar att baka (:


Nu ska jag fortsätta att kolla på The Walking Dead

Hmm, jag skulle säga något men jag glömde av vad...


Aja kmr jag på det så skriver jag det i ett till inlägg.


Bye!    

Presentation

Heej!
Välkommen till min lilla blogg! (:

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards